לקוחות ממליצים

"הדר בנה אותי, ממש כך. הייתי טכנאי מחשבים שטיפל בלקוחות פרטיים. היתה לי הכנסה מכובדת אך הדר אמר שלא קיים פוטנציאל גדילה גדול ושאני חייב להתמקד בעסק ולפנות לחברות.

היה לי קשה לעשות זאת, חששתי. הדר לא ויתר, הוא התעקש. הוא זה שהכיר לי את החברה הראשונה עמה עבדתי ותדרך אותי כיצד להכיר אנשי קשר נוספים.

תוך שנה, כשהוא מלווה, מדריך ומייעץ לי, הפכתי לאיש מחשוב שמתמקד ומטפל בחברות.

רק חמש שנים מפגישתנו ואני כבר בעל חברה פעילה ומנהל צוות של שישה עובדים…".

כך מתאר אלי מגדל את תרומתו של הדר קנטור להקמת חברתו ולצמיחתה, כחמש שנים מאז עצתו הראשונה של קנטור. עצה ששינתה את מסלול חייו של אלי מגדל, בפאן האישי והכלכלי גם יחד.

קצת על מגדל שרותי מחשוב:
מגדל שירותי מחשוב הינה חברה המעניקה שרותי מחשוב לגופים ולחברות שונות והוקמה על ידי אלי מגדל, הבעלים ומנהל החברה בסמוך לשחרורו מצה"ל.

אלי, שעבד כטכנאי מחשבים, פגש בקנטור וכשזה ראה כי אלי לא ממקסם יכולותיו, ייעץ לו להקים חברה המעניקה שרותים לחברות על פני טיפול פרטני בלקוחות פרטיים.

מאז הקמתה ועד ימים אלו, מלווה, מדריך ומנחה הדר קנטור את אלי מגדל בצמתים ובקבלת החלטות, קטנות כגדולות.

וכיצד הליווי של קנטור מתבטא ביומיום?
ליווי ותמיכה אלה, ניכרים באופן בו מתאר אלי מגדל את תהליך קבלת ההחלטות בחברה וניכר כי הגישה הפרואקטיבית שזורה בהתנהלות היומיומית של אלי מגדל וצוותו:

"הדר שותף בכל צעד שאני עושה, בין אם בניית התשתית, דילמה לגבי צמיחה והתרחבות, גיוס עובד או פיטורי עובד. אנחנו נפגשים או משוחחים על בסיס דו חודשי או רבעוני, בהתאם לצורך והוא זמין תמידית לכל שאלה, הנחיה או הבהרה. אני לא מקבל שום החלטה ניהולית שקשורה לשינויים או להגדלת החברה בלא להתייעץ עמו וחמש שנים אחרי אני חייב להודות בפה מלא – כל עצה היא פיקס! כל עצה הוכיחה את עצמה!"

"הדר למד להכיר אותי ואת נקודות התורפה שלי. כך לדוגמא הוא עובד עמי על התמודדות עם החשש שבאיבוד לקוחות. הוא מסייע לי לאפיין את הלקוחות שאינם אפקטיביים, כאלה שגוזלים יותר משאבים מהתנובה שעבודה עמם מניבה. הוא הנחה אותי כיצד להתנתק מלקוחות כאלה באופן לא פוגע, תוך הסבר כי ההנתקות הינה לטובת שני הצדדים שכן שנינו מפסידים במצב הנוכחי. זו לדעתי דוגמא ליישום הגישה הפרואקטיבית, לזהות מה עלול לגרום לבעיות ולפתור זאת בטרם הבעיות מתהוות".

"הגישה הפרואקטיבית מלווה אותי בכל צעד, אני לומד באמצעותה שתהליכי עבודה נכונים ותכנון הינם הדרך הנכונה להתנהל כספית. אני חושב דרך התזרים ולא אומר "יהיה בסדר" סתם כך. אני מאד מושפע מהגישה הפרואקטיבית ומיישם אותה תמידית, בכל צומת קבלת החלטות".

ומה הלאה?
"צמחתי משמעותית בחמש השנים האחרונות: מעבודה כטכנאי מחשבים, הקמתי חברה, יש לי צוות ואני מאמין כי בסיועו ובהדרכתו של הדר, שעד כה לא פספס בכל עצה או הנחיה, עוד היד נטויה…"

וערך מוסף – יש?
"הקונספט, המהות של הגישה הפרואקטיבית הינו לפעול ולא לחכות שמשהו יפול עליך… בכל דבר בחיים אני מיישם זאת. כך לדוגמא אם אני נוהג ורואה מכוניות בולמות מרחוק, לא אמתין לרגע שבו אגיע לשם, אלא מבעוד מועד אתכונן ואחשוב כיצד להתנהל. לא רק בנהיגה הגישה הזו מלווה אותי, אלא גם בבית, אך את הדוגמאות משם אשמור לעצמי…".

הנה דוגמא לחברה שנוסדה וצמחה הודות לעצותיו ולהנחיותיו של הדר קנטור. הטמעת הגישה הפרואקטיבית כמו גם השיחות והמפגשים שהוא מקיים על בסיס קבוע עם מנהל החברה, אלי מגדל, מסייעים לחברה צעירה זו להשתפר, להתייעל ולמנף הישגיה.

כל הזכויות שמורות © הדר קנטור מייסד חברת BKM ומוביל הגישה הפרו-אקטיבית לניהול

הדר קנטור
  • White LinkedIn Icon
  • White Google+ Icon
  • White Facebook Icon
  • White Google Places Icon